Breaking News

Lúgosító ételek, amelyek megakadályozzák az elhízás, a rák és a szívbetegségek kockázatát ;)





Íme néhány lúgosító élelmiszer, mindenki találhat közte olyat, amit naponta, szívesen elfogyaszt.

Citrom az egyik legerősebb lúgosító a természetben. Szabályozza a szervezet pH szintjét és erősítik az immunrendszert. Zsírbontó és jótékony az emésztésünkre.

Banán fokozhatja rost és tápanyag dús, jó az emésztésre és laktató.

Dinnye egy frissítő gyümölcs a nyári melegben, emellett sok víztartalmának köszönhetően tisztítja, kimossa szervezetünket. A vér savasságát is képes semlegesíteni.

Az avokádó számos, ritka tápanyagokban gazdag, melyek nélkülözhetetlenek az általános egészségi állapotunk fenntartásához. Védi a szívet és a keringési rendszert és megakadályozz számos problémát.

A szőlő rendszeresen fogyasztása kontroll alatt tartja a vérnyomást, csökkenti a rák kialakulásának kockázatát is.



A bogyós gyümölcsök sok antioxidánst tartalmaznak, amelyek késleltetik az öregedési folyamatokat és javítják a bőr minőségét. Kedvezően hatnak a memóriára és az emésztésre is.

Spenót vasban gazdag, erősíti a csontok, a szív és az agy működését, ugyanakkor véd a szabadgyökök ellen.

Sárgarépa számos alapvető tápanyagot tartalmaz, köztük az A-, B8, C és K, rost, antioxidánsok, vas és a kálium. Mindezek a tápanyagok fontosak az általános egészségi állapotunknak.

A brokkoli, bár nem sokunk kedvence, erősíti a csontokat, szabályozza a koleszterint és segít a rák elleni küzdelemben.

A mángoldot talán kevesebben ismerik, ez a zöldség is szabályozza a vércukorszintet és javítja a szív- és érrendszer állapotát.

Lenmagok

A különféle magok és gabonák, mint len, hajdina, quinoa, mind hihetetlenül gazdagok rostokban, ezáltal fokozzák az emésztést, segítik a méregtelenítést, a fogyást és a lúgosítást. segít a fogyásban. A hajdina javíthatja az emésztést és védi a szív-és érrendszert, miközben megakadályozza a cukorbetegséget és más betegség kialakulását. A quinoa szabályozza a pH szintet, valamint a vércukor és koleszterinszintet.

Olívaolaj, szintén szabályozza a pH szintet és csomó egyszeresen telítetlen zsírsavakat tartalmaz, amelyek csökkentik a szív- és érrendszeri problémákat.



Megosztásokat köszönöm

forrás: blogmania

Nincsenek megjegyzések

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.